Familjen på besök

Ja, har då försökt blogga en del gånger från mobilen för att kunn använda bilderna jag vill ha....men allt har varit emot mig så har gett upp det. Nu ska jag göra ett nytt försök från datorn istället! Min familj har varit tre dagar i Västerås, det har varit ganska tråkigt väder men vi har haft det bra ändå :) Visar väll mest i bilder då jag inte riktit orkar skriva
 
- Spelade lite minigolf den stund vi faktiska hade bra väder, resultatet behöver vi dock inte prata om...;)
- Åt frukost ute och njöt av lite mer fint väder!
- Fick möbler till balkongen av mamma och pappa, en lite förtidig födelsedagspresent :D
- Tog en promenad vid fel tidpunkt och träffades av det dåliga vädret...
- ...och så snodde jag med mig en ny familjemedlem hem till mig och Olivia, vet dock inte om det va så uppskattat men det struntar jag i ;) 
 


 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0