Mycket har hänt, lite har skrivits

Sitter nu på tåget mot Västerås så tänkte ta mig tid att uppdatera bloggen lite, det händer ju inte så ofta....
Har varit på kvarntorpshögen - fikat och gått ett antal trappsteg med halsont. Det tyckte varken jag eller kroppen om, flåsade som om jag hade sprungit milen när jag kom upp, men trevligt hade vi! :)
Har även träffat alla tjejer där hemma. Grillkväll med kubbspel! Även det mycket trevligt :D
 
Igår kom jag hem från en 4 dagars semster tur med familjen. Först en sväng ner till mammas kusin i Ullared (och såklart in på Gekås) och sedan till Onsala (den som nu vet vart det ligger) och träffa mammas gamla bästis med familj. Något jag vill göra om ! Träffade på ett av ställena en påfågel, så himla vacker, kunde inte sluta kolla på den! :o  Har även sett och fiskat krabbor för första gången i livet, jätte kul :D
 
Mycket bilkörande har det också blivit nu när jag varit hemma ganska länge. Känner mig klar med allt och går bara och väntar på uppkörningen, vilket bilskolan också tycker. Känns skönt! :))
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0