Hockey+Hockey+mera ISHOCKEY!

Ja som ni antagligen har märkt så hör jag och bloggandet inte riktigt ihop....eller ja det är väll kanske ingen som har märkt det då ingen läser en blogg som aldrig uppdateras, hehe ;D
Veckorna består av träna, träna, äta, sova och där mellan försöka hinna med och plugga också. Dock sömnen som har hamnat sist på listan den här veckan men fick mig en välförtjänt sovmorgon idag, underbart skönt! Det är mycket hockey just nu. Tre pass med skolan, tre pass med laget och så match på det, ibland två matcher samma vecka. Men eftersom jag lever så pass mycket för hockeyn så gör detta inte mig något! :) Ser verkligen fram emot seriepremiären på söndag! Känns som att detta kommer bli en sjukt bra säsong med det nyhopsatta laget Linden/Vik :)
Ska försöka plugga lite nu på min korta lediga tid....

Höres väll om en månad ungefär, för innan det kommer jag nog inte blogga igen ;)
// dålig bloggare!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0