Knäck!

Helt okej dag idag. Började med att städa lite smått direkt när jag vakna, men blev några pauser för frukostätning och innebandy spel med lillebror. Pappa kom hem o så städade vi klart. Mamma kom även hem och nu har familjen jullov. Fick besök senare på eftermiddagen, trevligt trevligt. 

Sen gick tiden väääldigt segt, så jag bestämde mig för att baka knäck, som också är ganska så segt! ;)
Hade ingen mandel och inte heller någon vispgrädde, men använde mig av matlagningsgrädde istället.
Mamma trodde aldrig det skulle gå men jag lyckades, hon sa till och med att det va den godaste knäcken hon ätit! :D haha det går bara man försöker ;)

Nu sitter jag ÄNTLIGEN och pratar med min älskling så ska försöka vara lite social,
GOD JUL PÅ ER! 


Me and my love <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0