Köra biiiiil! :D

Måste säga att dagen har varit väldigt bra och rolig för jag har övningskört för första gången! :D 
Började lite på en grusplan med start, stopp och växla. Flöt på bra, blev bara kaxigare och kaxigare ju mer jag körde ;) Körde till och med hem därifrån sen.

Efter det längtade jag bara efter att få köra mer men först skulle jag vara tomte hos grannen. Så mamma och jag drog på oss kläderna, fyllde upp vissa kroppsdelar med kuddar och vandrade över dit. Allt flöt på, kom hem igen o sen ut och köra igen! 

Denna gången ut i trafiken ända till hallsberg och farmor. Bröderna var tillräckligt modiga för att åka med. Måste säga att det var lite smått läskigt men som tur va var det lite trafik och vi kom både dit och hem levande med bilen i samma skick som när vi åkte ;D 

Bilder från dagen:


Snyggaste tomtarna ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0