OJ har jag en blogg?! O.o

Som jag sa, helt onödigt att skaffa blogg när man ändå glömmer bort att man har en...
Men fick just en snilleblixt, JAG ska blogga :D

Sitter i alla fall på samhällen och kämpar med dödens uppsats. Men ändå känns det grymt bra med skolan just nu!
*Imorse höll jag ett hyllningstal
*igår hade jag en redovisning på naturkunskapen
*i måndags hade jag redovisning i idrottspsykologi
*och i fredags hade jag ännu en redovisnin inom svenskan.

Men nu är allt detta äntligen över! Väntas bara en labbrapport att skriva klart idag sen kan jag ta JULLOV, a w e s o m e! :D Kan hända att jag lägger ut Hyllningstalet sen, måste säga att jag blev väldigt nöjd.

Höres nästa gång jag kmmer ihåg att jag har en blogg!
Puss & kram, skumbanan :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0