Påsklov, Påskafton, Påskhelg, Påsk helt enkelt

Tillbringar hela veckan hemma och övningskör så att bensinen tar slut och föräldrarna börjar vägra. Haha men kul har jag ;D Mormor har fyllt, jag har tjockat godis hela veckan, haft körlektion, träffat en gammal kompis som jag inte träffat på typ 3 år! :o och nu är Olivia här :D Haft en väldigt trevlig och bra vecka här hemma!
Just ja, gömde även lite påskägg till mina bröder och massa lappar med ledtrådar som ledde dom till skatten ;)

Fast nu har jag gått och blivit magsjuk, eller ja, vi tror att det kan vara det men hoppas på att det bara är något jag ätit. Jaja, någång blir man väll bra igen.

GLAD PÅSK ALLA!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0