For every minute you are angry you lose sixty seconds of happines



Jahapp, då va det lov! 
Väldigt skönt måste jag säga, ska njuta av varje sekund. 
Började lovet med att bli upphämtad vid tåget och åka till Linköping. Kollade på Linköping - Frölunda, gick på stan, åt god mat och hade allmänt trevligt. Tyvärr va väll kanske inte matchen den bästa men ändå. 
Resan hem var rena plågan då min kropp som vanligt hatar mig, men lite bättre idag :)

Snaaaart ska jag i alla fall ut och övningsköra igen! Det va ett tag sen sist :p 
Längtar lite till imorgon för då kommer antagligen Olivia hit, mysigt!

Nu ska jag äta, vara glad, njuta och mysa.
Ha det bra!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0