The lights will guide you home

Fortfarande slut sen resan till Sälen.
Min rygg har bestämt sig för att inte samarbeta, men då får den skylla sig själv för jag kör på ändå ;)
Igår blev det ett grymt gympass, träningsvärk i magen så jag knappt kan nysa, hehe skönt!

Idag spelade vi match mot Sandviken, tyvärr förlorade vi med 3-1 men kämpade på bra ändå! Nöjd med min och laget insats. Olivia passade även på att följa med vilket uppskattas :)
Donken på vägen hem och väl hemma blev det munkar och kexchoklad, tjockis dag japp :D
Kollade på melodifestivalen, värdelöst typ...jaja bättre än förra lördagen i alla fall tror jag.
Har inte så mycket mer att skriva såå
Sovgott!

Bilder från Sälen
Kan ju säga att man inte längre log stående på dessa skidor efter turen på tisdagen...
och snowboard är så mycket svårare än man tror!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0