Torsdag

Torsdag och Lina är här! Kolla hennes blogg http://linatellin.bloggplatsen.se/
Men måste kanske börja från början av veckan. På måndag kom min käre bror hit, stannade ända tills onsdag. Mycket trevligt att han ville komma hit måste jag säga! :D 
Blev bio på tisdagskvällen, En gång i phuket. Måste säga att den var bättre än förväntat :) Blev även semlor på kvällen där eftersom det va Fettisdag! ;)
Samtidigt som jag lämnade av bror min vid tåget i onsdags hämtade jag även upp Lina. Blev en lugnt kväll, tränade lite snabbt och sen åt vi semlor än en gång, väääldigt mumsigt.
Nu har jag precis avslutat min frukost och tro det eller ej men Lina är faktiskt vaken ;)
Ska snart cykla till skolan...
Ha det gött!

Fråga mig inte vad hon gör här.....;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0