Natt

Sitter vaken än, fast jag borde gå o lägga mig. På nått konstigt vis får jag alltid lust att blogga mitt i natten...
Jaja, har nyss pratat klart med älskling som nu har gått o lagt sig. Tycker liiiite synd om henne eftersom jag håller henne vaken längre än vad hon har planerat...men jag tvingar ju henne inte att va uppe såååå egenligen inte mitt fel :') 

Har tränat för första gången i år, kändes skönt. Dock är jag inte lika duktig här hemma då jag fortfarande inte har orkat diskat allt o städat sen nyår.....men vad gör det när det bara är jag här! 

Förövrigt kan jag bara säga att jag längtar till den femte då jag äntligen får träffa my love again.
Med det säger jag Godnatt.
Snark på er!




Kommentarer
Anonym

min snygging!!! <333

2012-01-03 @ 17:17:15


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0