Dåligt med tid!

Jaaa har då inte hunnit blogga på ett tag och hinner egentligen inte nu heller då jag strax ska till jobbet. Sista veckan på det stället men sen ska jag också jobba v.30 på sommarhockeyn i Västerås :) Måste säga att jag trivs väldigt bra!

Det har hänt en del sen sist....Det senaste var resan till Västerås - Cityfestivalen - Sarah fyllde 20! :D Måste säga att det var en underbar helg! Fick träffa kompisarna där igen, som jag längtat! Firade Sarah som blivit stoooooor (gammal ;) ) och hade grymma kvällar tillsammans. Fick även en heldag nere på stan med mina älskade föräldrar, massa kläder och god mat på restaurang :)

Ja, nu hinner jag faktiskt inte mer måste sticka! Uppdaterar er kanske med en bild eller två om helgen lite senare.
BYE!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0