Fotbolls-EM och träning

Ja idag har jag fått besök, tränat, spelat badminton/bränboll och just nu kollar jag fotbolls EM. 

Hade några kompisar som åkte på "roadtrip", som dom kallade det (lång en på ungefär en mil), till mig :) Mycket trevligt att få träffa dom igen! Fick även skjuts in till Hallsberg sen där jag skulle på ett introduktionspass nere i gymmet. Det hela flöt på och nu vet jag hur maskinerna fungerar och allt :) Körde ett benpass när jag ändå var där också. Väl hemma blev det mat och sen ville en av mina bröder spela badminton, vilket övergick i att träna på brännboll. 

Nu sitter jag här i min ensamhet och lider mig igenom fotbollsmatchen....fotboll är inte precis någon sport jag känner mig road av att kolla på, speciellt inte på tv. MEN, måste väll vänja mig eftersom jag har en fotbollsgalning till flickvän ;) Jamen nu blev det 1-0 till Sverige också! :) 

Ska väll fortsätta kolla,
ha det bra gott folk! 

där han det bli 1-1 också...Bye!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0