Sommarlov!

Igår slutade man då skolan. Det firades hemma hos mig med lite god mat, godis och film :) I skolan satt vi först i aulan och lyssnade på en hemsk kör (eller vad det nu var)....man fick sig några skratt kan man säga ;) Sen träffades vi i klassrummet och hade frågesport och lite tävlingar, fick betygen och sen var det slut. Väldgt nöjd med mina betyg måste jag säga :) Blev lite träning på kvällen sen sedan ännu en film hemma i soffan innan vi gick och la oss.

Idag var jag och Olivia först ner till skolan och kolla på när Suddan sprang ut, hon tog ju nämligen studenten idag :D Sen åkte hela gänget ner på stan (Sarah, Denise, Lotta, Olivia, Julia och jag) för att kika på studenterna där :) Blev lite donken och inhandling av annat för ikväll blir det grillkväll på Djäkneberget med kubbspel, en sista kväll tillsammans innan vi går skilda vägar under sommaren :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0