Vad gör man?

Under hockeysäsongen, iaf september till mars, tillbringar jag nästan varje helg med att spela en match. Det är det enda helgerna går ut på, att få spela den där härliga hockeymatchen :) Men nu när säsongen är slut har jag inte en blekaste aning om vad jag ska göra under helgerna jag är kvar i västerås...Olivia åkte nyss hem, så här sitter jag och vet inte vad jag ska göra. Skolan är klar så har inget att plugga, ingen match....
så ni som vet (läs: så ni som har ett liv)...vad fasen gör man under helgerna?? :O

Har insett att det inte alls är långt kvar tills jag tänkte ta körkort, så får väll se till att börja plugga lite teori :) vet dock inte om böckerna ligger här hemma i västerås eller hemma i hallsberg, får undersöka saken. OM dom ligger här så har jag ju faktiskt nått att göra ^^ 

Hade iaf tänk kolla på Fast and furious kväll och äta glass i min ensamhet, imorgonbitti tänkte jag sen dra mig till gymet och träna bort onyttigheterna jag ätit! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0