Tårtbakning och ännu mer onyttigheter

Helgen som var tillbringade jag i Jönvik med tårtbakning, födelsedagsfirande, korvgrillning, godisätande och självklart melodifestivalen! Melodifestivalen i år har varit bättre än vanligt för mig. Inte för att själva programmet är bra utan för att familjen Puhls gör det till en rolig grej. Familjemys med röstkort! Man kan säga att vi har våran egen lilla röstning hemma i soffan :) Fick även köra traktor den här helgen vilket var en upplevelse!
Tårtorna vi gjorde var den gamla hederliga prinsesstårtan, men sen gjorde vi även en experiment chokladtårta. Enligt mig vann chokladtårtan ganska så stort, trots att jag alltid har älskat marsipan och prinsesstårta.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0