2011.05.27 - 2012.05.27

Min kropp har nu äntligen gett upp det där med sjukdomar (hoppas jag!), fick idag träna utan att kroppen protesterade! Känns underbart skönt och är taggad för att börja kötta igen :D

Känner att jag borde skriva lite om söndagen, det var nämligen den dag då Olivia och jag blev tillsammans för exakt ett år sedan :) På ett sätt känns det som att vi nyss blev tillsammans, för samma förälskade känsla finns fortfarande kvar. Men å andra sidan känns det som att vi alltid har varit tillsammans, som att hon har funnits hos mig hela livet, för vi kan varandra utan och innan. Även fast söndagen inte blev som vi hade planerat fick vi i alla fall vara tillsammans hela dagen, och den slutade väldigt bra! Kan inte annat än säga at jag älskar dig, jag kan inte se ett liv utan dig. Du är den mest underbara, älskvärda person jag någonsin träffat, puss !

"Vi är pusselbitarna som har hittat varann,
du är den man inte trodde var sann" <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0