Jag måste....

1. Plugga
2. Plugga
3. Plugga
4. Plugga
5. STUDERA...

Och jag som trodde jag var klar med nästan allt i skolan, men icke.
Jaja ska inte klaga, har haft en mysig långhelg hemma med glada familjemedlemmar. Idag var vi ute på en fisketur men fisken tyckte inte om oss lika mycket som vi tyckte om den. Jag (om satt och metade) lyckades i alla fall få upp tre små abborrar, alla gånger då Olivia satte sig bredvid mig. Undra om hon hade nått med saken att göra...

Jaa, imorgon ska jag ägna min dag åt att plugga sen åka hem och därefter fortsätta plugga...
Historia prov på onsdag om första, andra och kalla kriget och veckan efter det ska vi lämna in en uppsats och ha en 20 min lång redovisning. Åh just ja, det värsta av allt är ju att jag måste göra det här på MVG nivå för att få mvg i kursen.
Skjut skolan, inte mig
Ha det bra!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0